Advertisement

אדל בספלוב וטום קשתי - ynet אדל בספלוב חושפת: תחליף טום קשתי - תרבות ובידור - בחברת בגדי הים ספידו ביקשו לצרף לקמפיין שלהם את אדל בספלוב מהמירוץ למיליון, לצד איילה רשף וטומי אלתגר.

אדל בספלוב וטום קשתי - ynet אדל בספלוב חושפת: תחליף טום קשתי - תרבות ובידור - בחברת בגדי הים ספידו ביקשו לצרף לקמפיין שלהם את אדל בספלוב מהמירוץ למיליון, לצד איילה רשף וטומי אלתגר.. אדל בספלוב נפרדה מהחבר ומתקרבת לטום קשתי אחרי לא מעט פרידות מבן זוגה בחודשים האחרונים, הפעם נראה כי אדל בספלוב החליטה להשאיר באופן סופי את הקשר עם דניאל. אם היינו טום קשתי, היינו מתבאסים. כוכב הריאליטי ממשיך במנהג ויוצא עם בוגרות תוכניות מציאות אחרות. בספלוב נשואה למסעדן הישראלי מצליח (מאץ') עבד. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים.

פליטת המירוץ למיליון אדל בספלוב ניצלה את מסיבת הגיוס שלה כדי להציג את החבר החדש. בספלוב נשואה למסעדן הישראלי מצליח (מאץ') עבד. כוכב הריאליטי ממשיך במנהג ויוצא עם בוגרות תוכניות מציאות אחרות. כולם חושבים שהם מכירים אותה מהמירוץ למיליון, אבל יופתעו מאד לגלות אדל תוססת, שהולכת להצחיק ולרגש אתכם. שלא נדע מטומאה!לאור ההצלחה של הלהיט הראשון.

אדל בספבלוב עוברת לגור עם החבר
אדל בספבלוב עוברת לגור עם החבר from img.mako.co.il
צמד האוהבים החדש התייצב מול. טום קשתי פותח הכל על היחסים עם בת הזוג שלו. בראיון לאנשים היא מספרת על הקשיים והבגידות בעברה יכולנו לחשוד שהוא בעצם טום קשתי, אם האקס עצמו לא היה נוכח במקום והיה עד. בין השניים נרשם ריחוק הדדי, הם סירבו להצטלם יחד ונמנעו אחד מהשני. יש לה פנטזיה להצטלם בעירום. אבל מה בכל זאת עושה אדל בספלוב. ביום חמישי האחרון השניים נפגשו באולפנים בתל אביב כדי להקליט פרסומת חדשה לגלולות yaz למניעת הריון.

ככה הולך להראות הקליפ של טום קשתי.

האינגליש שלי, איי ספיק ביי דונט מספיק! בספלוב נשואה למסעדן הישראלי מצליח (מאץ') עבד. אדל בספלוב מדברת על הפרידה מדניאלה ועל הצעת הנישואין שלא קרתה אם אימא הייתה רוצה להשלים, היא לא הייתה פותחת פה וקוראת לי שקרנית. הפרימיירה של העונה החדשה של גולסטאר גרמה ליעל בר זוהר וגיא זוארץ להשאיר את הילדים בבית ולדפוק הופעה. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף. רק בת 18 וכבר היא מתחתנת? בראיון לאנשים היא מספרת על הקשיים והבגידות בעברה אנחנו חשבנו שיש ביף היסטרי בין האקסים אבל מסתבר שיש להם סיבה אחרת לסירוב. יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם. תאמינו לנו, המציאות עם טום ואדל, כפי שכבר הוכח בעבר, היא טובה בהרבה מכל דמיון. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. דקלה דאיטי וטום קשתי (צילומים:

עיקר תשומת הלב הופנתה לאורח המפתיע טום קשתי, שבניגוד לכל הציפיות הגיע לפרגן לסדרה החדשה של האקסית המיתולוגית אדל בספלוב. הפרימיירה של העונה החדשה של גולסטאר גרמה ליעל בר זוהר וגיא זוארץ להשאיר את הילדים בבית ולדפוק הופעה. לא מעט כוכבי ריאליטי פנו לתכנית כשהם חסרי פרוטה ומחפשים פרסום מהיר ודרך נוספת להזרים מזומנים לחשבון. האינגליש שלי, איי ספיק ביי דונט מספיק! בראיון לאנשים היא מספרת על הקשיים והבגידות בעברה

קים אקאפי נישאה בחתונה זוהרת. זרמון, את רושמת הערות? | TMI
קים אקאפי נישאה בחתונה זוהרת. זרמון, את רושמת הערות? | TMI from images.maariv.co.il
יריב נתי) כוכב הריאליטי, טום קשתי, חגג יום הולדת עם מיטב החברים מהתעשייה, אך האקסית המיתולוגית, אדל בספלוב, הבריזה מהחגיגה. אנחנו חשבנו שיש ביף היסטרי בין האקסים אבל מסתבר שיש להם סיבה אחרת לסירוב. דקלה דאיטי וטום קשתי (צילומים: ככה הולך להראות הקליפ של טום קשתי. טום קשתי במפגש מביך עם האקסית המיתולוגית אדל בספלוב. רק בת 18 וכבר היא מתחתנת? טום קשתי פותח הכל על היחסים עם בת הזוג שלו. יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם.

קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה.

זוג האקסים המיתולוגי שהשתתפו יחד במירוץ למיליון עוד בימים הטובים שלהם כזוג, נפגשו שוב בריאליטי, אבל הפעם בכיכובה של בספלוב לבדה. טום קשתי במפגש מביך עם האקסית המיתולוגית אדל בספלוב. הפרימיירה של העונה החדשה של גולסטאר גרמה ליעל בר זוהר וגיא זוארץ להשאיר את הילדים בבית ולדפוק הופעה. ככה הולך להראות הקליפ של טום קשתי. עיקר תשומת הלב הופנתה לאורח המפתיע טום קשתי, שבניגוד לכל הציפיות הגיע לפרגן לסדרה החדשה של האקסית המיתולוגית אדל בספלוב. בספלוב נשואה למסעדן הישראלי מצליח (מאץ') עבד. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. לא מעט כוכבי ריאליטי פנו לתכנית כשהם חסרי פרוטה ומחפשים פרסום מהיר ודרך נוספת להזרים מזומנים לחשבון. בראיון לאנשים היא מספרת על הקשיים והבגידות בעברה אדל בספלוב מדברת על הפרידה מדניאלה ועל הצעת הנישואין שלא קרתה יריב נתי) כוכב הריאליטי, טום קשתי, חגג יום הולדת עם מיטב החברים מהתעשייה, אך האקסית המיתולוגית, אדל בספלוב, הבריזה מהחגיגה. ביום חמישי האחרון השניים נפגשו באולפנים בתל אביב כדי להקליט פרסומת חדשה לגלולות yaz למניעת הריון. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף.

כבר זמן רב שלא שמענו על טום קשתי ו אדל בספלוב כזוג. אנחנו חשבנו שיש ביף היסטרי בין האקסים אבל מסתבר שיש להם סיבה אחרת לסירוב. אז מה לעזאזל אדל בספלוב עושה בשמלת כלה? רק בת 18 וכבר היא מתחתנת? טום קשתי במפגש מביך עם האקסית המיתולוגית אדל בספלוב.

אדל בספבלוב עוברת לגור עם החבר
אדל בספבלוב עוברת לגור עם החבר from img.mako.co.il
צמד האוהבים החדש התייצב מול. קשתי, שוער כדורגל במקצועו שגדל בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בעברו בין היתר בקבוצת הפועל פתח תקווה, פרץ לתודעה בשנת 2011 כשכיכב לצד זוגתו דאז, אדל בספלוב, בריאליטי המירוץ למיליון. טום קשתי ואדל בספלוב סירבו להצטלם יחד. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף. כבר זמן רב שלא שמענו על טום קשתי ו אדל בספלוב כזוג. שלא נדע מטומאה!לאור ההצלחה של הלהיט הראשון. למי שלא זוכר, לשניים יש היסטוריה רומנטית עם קולגות לתעשייה, כשאפוליאון יצאה בעברה עם יוצא המירוץ מאירי שמש וגם קשתי התפרסם בזכות השתתפותו בריאליטי סובב העולם עם בת הזוג שלו לשעבר אדל בספלוב ואפילו חובק ברזומה שלו רומן. כולם חושבים שהם מכירים אותה מהמירוץ למיליון, אבל יופתעו מאד לגלות אדל תוססת, שהולכת להצחיק ולרגש אתכם.

טום קשתי פותח הכל על היחסים עם בת הזוג שלו.

זוג האקסים המיתולוגי שהשתתפו יחד במירוץ למיליון עוד בימים הטובים שלהם כזוג, נפגשו שוב בריאליטי, אבל הפעם בכיכובה של בספלוב לבדה. כבר זמן רב שלא שמענו על טום קשתי ו אדל בספלוב כזוג. עיקר תשומת הלב הופנתה לאורח המפתיע טום קשתי, שבניגוד לכל הציפיות הגיע לפרגן לסדרה החדשה של האקסית המיתולוגית אדל בספלוב. רק בת 18 וכבר היא מתחתנת? קשתי שהתפרסם במירוץ למיליון, עוד כשהיה בזוגיות עם אדל בספלוב, וכיכב בדוקו ריאלטי גולסטאר, התבשר בחודש שעבר כי הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין תקרית אלימה בה היה מעורב. לא מעט כוכבי ריאליטי פנו לתכנית כשהם חסרי פרוטה ומחפשים פרסום מהיר ודרך נוספת להזרים מזומנים לחשבון. בחברת בגדי הים ספידו ביקשו לצרף לקמפיין שלהם את אדל בספלוב מהמירוץ למיליון, לצד איילה רשף וטומי אלתגר. ככה הולך להראות הקליפ של טום קשתי. אדל מ''המירוץ למיליון'' בדרך לחתונה? פגשנו את האיט גירל וכוכבת האינסטגרם ההריונית, אדל בספלוב, מאחורי הקלעים של צילומי שער פנאי פלוס ודיברנו איתה על. אם אימא הייתה רוצה להשלים, היא לא הייתה פותחת פה וקוראת לי שקרנית. יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם. ביום חמישי האחרון השניים נפגשו באולפנים בתל אביב כדי להקליט פרסומת חדשה לגלולות yaz למניעת הריון.

קשתי, שוער כדורגל במקצועו שגדל בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בעברו בין היתר בקבוצת הפועל פתח תקווה, פרץ לתודעה בשנת 2011 כשכיכב לצד זוגתו דאז, אדל בספלוב, בריאליטי המירוץ למיליון אדל בספלוב. תאמינו לנו, המציאות עם טום ואדל, כפי שכבר הוכח בעבר, היא טובה בהרבה מכל דמיון.

Posting Komentar

0 Komentar